Bikin Melongo ... Ulang Tahun ke-44, Koko si Gorila Pilih Dua Anak Kucing Sebagai Hadiah... Penjelasannya Sangat...

Bikin Melongo ... Ulang Tahun ke-44, Koko si Gorila Pilih Dua Anak Kucing Sebagai Hadiah... Penjelasannya Sangat...
Koko si gorila, yang terkenal kerana kemampuannya menggunakan bahasa isyarat untuk berkomunikasi, telah menjadi ibu angkat dari dua anak kucing.
Untuk ulang tahun ke-44-nya, gorilla ini memilih anak kucing abu-abu dan kucing hitam bergaris - yang diberi nama Grey dan Black - untuk menjadi sebahagian dari keluarganya. Koko juga sempat menandatangani dokumen dengan kata-kata "kucing" dan "bayi".
Dalam video tersebut, Koko dihidangkan dengan anak kucing dalam kotak dan "akan jatuh cinta" dengan Grey, mengambilnya dan mengusap perutnya.
Black kelihatan cuba untuk keluar dari kantong- tempat di mana ia ditempatkan -untuk menggapai Koko.
Koko kemudian memberi isyarat "tempatkan di kepala", yang menunjukkan agar Grey diletakkan di kepalanya.
Kecintaan gorila ini akan anak kucing terkenal dengan cerita Koko dan kucing pertamanya, yang berjudul 'All Ball', yang didokumentasikan dalam buku pemenang anugerah 'Koko' s Kitten '.
Pelatih Francine Patterson, yang telah bekerja dengan Koko sejak tahun 1971, berkata, Koko mampu memahami lebih daripada 1,000 isyarat.
Koko juga terbiasa mendengar perbualan dalam bahasa Inggeris sejak bayi, dan khabarnya, ia boleh memahami kira-kira 2,000 kata dari bahasa lisan.






Baca Juga:
Jangan Halau Kucing yang Datang Mendekat Saat Kamu Tengah Makan, Ini Penjelasan...

Wow ... Kucing Ini Boleh Padam Penat dan Tekanan Melly Goeslaw .., Ternyata Kerana Hal Ini ...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Bikin Melongo ... Ulang Tahun ke-44, Koko si Gorila Pilih Dua Anak Kucing Sebagai Hadiah... Penjelasannya Sangat..."

Posting Komentar

close